Tuesday, April 17, 2012

kini saya tersenyum :)



awak....trime kasih kerana buat saya tersenyum kmbali stlah ape yg terjadi...saya sedih sangt...ta taw nak ngadu kat sapew awak..... saya berdiam kerna bkn saya ta sayang awak bkn saya ta winduw awak...tapi biarkan diri ini semntre waktu....alkhirnye alhamdullah,selepas ape semua yg awak lakuka pade saya..saya sangt gembire awak....syukur kpd ALLAH krna saya DIKURNIAKAN awak..





awak ...

SAYA SAYANG AWAK ...

SAYA WINDUW AWAK..

SAYA CINTA AWAK....






lagu eyh khas ntok awak sayang.....


Di matamu ku berharga
Kau perlakukan aku
Lebih dari mencintai dirimu 
Di dekatmu ku merasa
Bahagianya aku 
Dapat ruang cintamu 
Hanya kamu saja
Yang mampu begitu 
Tulus 
Mengerti aku 
Kau sempurna bagiku
Tak kurang sesuatu 
Kau terima apa adaku 
Ku sempurna bagimu
Tak kurang sesuatu 
Cinta bersatu 
Gayamu
Sifatmu 
Cara mencintaiku 
Yang membuatku diriku jatuh cinta padamu 










terime kasih atas segalenyew..hope hbgn kite kkal hingge akhir hayat...insyallah..


saya sentiasa doakan kebahagian kite dan keberkatan dalam hubungn kitew awak....






salamSAYANGdariBUAHatiAWAK

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...