Saturday, February 4, 2012

it all about u sayang .....

Ketahuilah, Dengan 'CINTA' Seseorang itu boleh Merasakan BAHAGIA.. Namun,kadangkala Cinta Yang BERLEBIHAN pula, boleh memberi rasa PEDIH & KECEWA... Hakikatnya,Cinta Itu Hanya Istimewa Bila Engkau Berikan CINTAMU hanya Kepada Seseorang Yang Layak untuk MEMILIKINYA...


that why i luuuv u 




Sayang … saya sayang awak …

awak yang menumbuhkan cintaku..



awak yang memberikan kebahagiaan untuk saya..
awak yang memberikan senyum untuk saya..

awak yang ditakdirkan bersama saya,,,

saya sangat merindukanmu…

My true loveAs long as you love meI'll stay by your sideI'll be your 

companion.Your friend and your guideAs long as you love meAs long

 as you careI'll do anything for youI'll  go anywhereI'll bring you the

 sunshineI'll comfort your tearI'll gather up rainbowsTo chase all your

 tearsAs long as foreverMy love will be trueFor as long as your love

 meI'll only love you



p/s : Jika ingin mendapatkan cinta yg ikhlas maka sudah seharusnya kita yg terlebih dahulu mmberi cinta yg ikhlas. Sukailah seseorang tanpa niat lain kecuali ingin menjadi pasangan yg halal dan mendapat RedhaNya. Cintailah sseorang kerana agamanya. Pilihlah sseorang yg dtng tanpa manabur banyak janji. Mereka yg memiliki cinta suci adalah mereka yg takkan mnyentuhmu sebelum dia Halal bagimu


khas buatmu sayng,
muhamad anwar adnan

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...