Tuesday, January 31, 2012



boleh ke aku protect relation ni? from day to day , im keep worrying but him .
mati la aku kalau perangai aku makin teruk , she will say babai , then kluar air mate darah pun xkan dpt balik , so tolong hargai :)


aku ade method baru . ni nk share
kalau korang tension ? ha ni la nk ceritaaaa. .


1st step
pastikan korang betul betul tension! okay?
then korang cari 20lagu yg rentak mcm disco , pastu korang hapal lirik
exp : lagu CLUB CANT HANDLE ME
oke, average satu lagu 4minute kan? so 4 x 20 lame kan? korang burn list tu dlm cd .


2nd step
korang plan nk pgi mane yg boleh cukupkan mase selame 80minit tu
exp : aku pergi mcd yg jauh dri tmpat aku , HAHAHAHHA saje ngatai


3nd step
korang pasang lagu tu kuat kuat smpai volume 40 , biar berdentum kereta ,pastu korang nyanyi kuat kuat! biar mcm org giler, biar smpai xde suare .
exp : tekak sakit , pastu singgah mcd minum




cili awak kan? pedasss sngt :( kentang awak kan? sejukkkk jeee :(
fillet o , first bite saye , thanks la fillet , mumumumumumumu (!)
saye rase dekattttt sngt dengan awak tadi , time jalan kt jalan tu , rase mcm awk ade sebelah, even senyap, saye rase mcm awk ade kt sebelah , tapi tnga tarik muka , comeeeeellll je xD

awex jambu

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...